خدمات پس از فروش :

کارشناس :  آقای غلامعباس نادر

تلفن همراه : 09101588130

شرکت پریسما امادگی دارد تا در صورت نیاز مشتریان ، انواع خدمات مشاوره و پشتیبانی و نیز تامین قطعات یدکی را در رابطه با محصولات خود ارائه نماید .

یکی از نقاط قوت شرکت پریسما تامین قطعات یدکی محصولات خود در کمترین زمان و پایین ترین هزینه و همراه با خدمات فنی و آموزشی است .

لیست لوازم یدکی فرم سفارش لوازم یدکی عملکرد پروگرامر
راهنمای متعلقات فرم درخواست خدمات دستور العمل استفاده

نکات قابل توجه : 

- خدمات گارانتی و پشتیبانی فقط به درب هایی ارائه خواهد شد که قابل شناسایی در واحد خدمات پس از فروش باشد .

- در طی مدت ضمانت کلیه هزینه های مربوط به خدمات تحت پوشش گارانتی به عهده شرکت پریسما خواهد بود .

- زمان گارانتی درب های پریسما یک سال و ارائه خدمات پس از فروش ده سال می باشد .

- خدمات گارانتی و پشتیبانی فقط به درب هایی ارائه خواهد شد که توسط افراد / شرکت های آسانسوری نصب گردیده باشد .

- حضور نماینده کارفرما جهت تائید صورتجلسه خدمات پشتیبانی الزامی می باشد .

مواردی که شامل گراانتی نمی باشد :

- صدمات فیزیکی به مکانیزم درب ها و درایو

- دستکاری و تغییر در مکانیزم و درایو

- نوسانات شدید برق شهری به درایو

- عدم تطابق سیم کشی های انجام شده توسط اپراتور نصاب دربها با نقشه های درایو